Thursday 13 December 2012

final paper decision making !!!

akhirnya aku dapat jawab juga paper DECISIN MAKING pada hari ni....
syukur alhamdulillah lah juga dapat jawab paper tu, padahal ragu2 lagi nak jawab kertas DM....
dengan bantu kawan2 ku yang lain dan juga boy aku (ash)  bertungkus lumus dalam membincangkan soalan dan jawapan tentang decision making tu, semua kawan ku dapat jawab dengan mudah dan betul ....
syukur alhamdulillah ....!!!
tidak sia2 aku lewat tidor dan bagun awal pagi2 nak study...
baru jawab, belum lagi dapat berapa .....??? hahahah....
tapi apa2 pun aku dapat jawab dengan tenang tanpa tinggalkan 1saolan pun ... hahahha
bangga la kunun bha hahahah....


sampaikan study lewat malam, memang mantap la kami time tu .....
dengan di temani CT Natrah, Fieza, Narmilla,Muntaz Begum dan Saya sendiri...
sambil makan sambil juga belajar dan mendengar lagu yang di pasang oleh Fieza sampaikan kami nak tidor disebabkan lagu yang boleh membuatkan kami tdo hahahahhaha......
memang bestlah malam tu, apa yang kami bincang pasal soalan tu, keluar semuanya di paper tadi pagi,...
masing2 muka senyum padat buka paper tu ...
terus buat decision making time tu ....
memang bestlah dapat jawab tanpa bagi tinggal satu pun soalan ....


selalunya aku buat final2 exam ku dulu, mesti ada tinggal sebab tidak cukup masa aku nak buat soalan yang last, tapi paper nie aku semangat buat sampai habis ....
syukur alhamdulillah .....apa la aku nie kan ....
baru jawab satu paper terus cakap macam tu kan ...
tapi aku tulis macam semua habis sudah aku ambil paper ....
(ketawa sendiri hahahahha) .....

insyaallah aku dapat jawab semua paper nanti... amin .....



korang dapat jawabkah paper tadi ??? mesti dapat juga kan ??? syukur apa yang kita lakukankan untuk paper kita yang penting yakin apa yang kita tulis di atas kertas tu, rehdo denga apa yang berlaku dan rehdo dengan apa yang aku di terima keputusan semester depan ...amin ...


aku harapkan semester depan, aku dapat cakai apa yang aku inginkan dari semester lalu....
aku harap2 ianya dapat juga , yakin boleh sudah nie dalam hidup dengan paper yang di jawab ....
ya ALLAH, ENGKAU permudahkan la segala urusan aku dengan kawanku dalam menjawab kertas kami akan datang pada esok hari dan pada hari seterusnya (isnin) hanya pada-MU aku mengadu ya ALLAH...
ENGKAU permudahkanlah kami segalanya ya ALLAH ... ENGKAU maha adil, maha penyayang dan maha mengetahui ... hanya pada-mu aku mengadu ya ALLAH ....
amin amin amin amin ..... 


esoknya, ada lagi paper law, harap dapat jawab dengan mudah macam mana aku jawab decision making tadi....
aku harapkan macam tu lah ,study sudah nie sampaikan tengah hari tidak makan, tapi di sebabkan nak study ketepikan dulu makan dari study sebab study lebih penting dari makan ....
makan2 nie selalu juga kita makan apa yang kita nak makan , study nie menunjukkan kita punya pointer di mana keupayaan kita selama kita belajar di sini...
insyaALLAH aku lulus dengan targer yang aku inginkan ... amin ....


selepas law nanti, isninny pulak, ohsas lagi ...
itu aku pening kepala sebab banyak akta dan risk dia ....
sebab nak lulus macam orang lain juga, terpaksa la belajar apa yang aku targerkan ....
aku nak lulus macam orang lain, so aku kena la berlajar bersungguh untuk capai targer apa yang aku inginkan dari keupayaan aku sendiri....
amin..... 


harap semua nie lulus juga bersama kawan2 ku yang lain, amin .....



No comments:

Post a Comment