Friday 22 February 2013

untuk mu ~~~


aku terlalu sayangkan dia sampai kan apa yang aku lakukan mesti dan wajib bagi tahu dia...
aku tidak mahu dia orang last apa yang aku lakukan, so apa2 yang berlakukan terhadap aku, aku mesti bagitahu dia dari hujung rambut hingga hujung kaki  ehehe...

aku suka manja dengan dia, sebab dia reti dan faham tentang aku....
dia faham apa yang aku tidak suka dan apa yang aku suka, semua tu dia tahu segala-galanya....
syukurlah nak hampir 2 tahun sudah aku dengan dia, bertahan juga aku dengan dia dan dia pun bertahan dengan perangai aku nie...

aku rindukan dia, segala-galanya tentang dia. aku terlalu sayang kan dia bha ...
tidak tahu la nak cakap apa lagi, harap aku dengan dia selama2nya ...
amin ... entah kenapa aku boleh pulak nak menangis sebab dia....
ada ayatnya yang boleh aku menangis....
kata2 tu buat aku menangis, sebab aku terlalu rindu dan sayangkan dia....

sumpah, setiap kali aku menaip di blog tentang dia....
aku mesti menangis sebab dia....
aku terlalu sayangkan dia bha ....
aku tidak boleh tahan perasaan ku nie....
hanya blog yang mampu aku luahkan segala kesedihan aku selama nie...

blog la tempat ku mengadu segala masalah berlaku pada diri ku semasa ketiadaan dia disisi ku....
na menangis aku nie, sumpah...~~~~~~
aku nak dia bha...!!!!
kegembiraan aku hanya untuk 2minggu saja, lepas 2minggu dia balik sudah pergi penang ...
tidak dapat jumpa lagi dia ..
lama lagi nak jumpa dia bha ...
nak pergi sana punya kena pikir banyak kali, bukan senang pergi sana tu ...
kena pikir di mana nak tinggal, macam mana kawasan sana...
tidak apa la, kalau ada masa dan jodoh ..
insyaallah kita pergi san jalan2 ya ...amin ....

menunggu dia on9 balik saja nie, aku takut aku tertido saja nie bha....
hehehhe.... bukan selalu dia dapat on9 balik nie....
dan bukan selalu dapat manja2 dengan dia dan bukan selalu juga aku besayang2 dengan dia juga bha ...
hehehe....
love you bye ku <3 ASH <3

No comments:

Post a Comment