Wednesday 20 March 2013

tidak suka sikap anda macam tu ~~~~


assalamuaalaikum kawan-kawan yang lain,...

lama sudah tidak updated blog nie, aku rasa macam berhabuk sudah blog nie oleh bunga-bunga yang tidak sepatutnya . hehehe ... ( sory im joking with you ) ..

aku tidak suka kalau orang suruh tunggu tidak muncul-muncul muka dan lubang hidung nie, aku paling pantang macam nie. jangan jumpa macam nie sekian sekian dan sekian tapi sekarang nie macam aku saja yang menunggu dorang nie.
sumpah aku benci kalau janji tidak di tepati nie...!!!!

aku paling benci juga kalau masa tidak tepat kalau datang, nie lagi yang buat aku panas habis....
aku sudah siap habis, siap bangun awal sebab tidak mahu lewat bersiap, aku sanggup bangun awal supaya tidak mahu aku terkelang-kabut sebab masa. sebab aku tahu yang aku nie lambat bersiap dan aku tahu juga yang perempuan nie lambat bersiap sebab permpuan nie pakai makeup...
aku tahu semua nie, tapi korang tidak boleh ke bangun awal ??? tidak boleh ke tepati masa nak janji jam berapa??? kaw pikir aku nie ??? batu nak tunggu kaw ??? kaw pikir aku di hantar datang sini jadi kuli kaw???

kesabaran aku ada hadnya k !!!! so sendiri ingat la friend ....!!!!
aku benci menunggu korang, yang aku tahu part kerja aku, aku  sudah buat so kaw pandai2 la buat ya ... aku sudah menjalankan tugas aku ...
kalau pikir aku tidak tahu ka?? kaw buli aku nak buat nie nak buat itu ??? aku kuli kaw ka ??? aku cukup bersabar dengan kaw punya perangai . jangan sampai aku terlepas cakap dengan kaw saja nie, kalau aku cakap nanti kaw yang terasan habis dengan kata-kata aku nie .
so becarefully....!!!!

jangan buat aku mengamuk, yang kaw tahu yang aku cepat panas ( panas baran ). so korang faham2 la ya kawan2 ku ...!!!!
sekali lagi korang buat aku macam nie ... 
memang aku maki terus, aku tidak kisah lah kaw sapa di mata ku ??? yang aku tahu kaw kawan ku yang selalu melakukan kesalahan yang terlalu berat dan berulang lagi terhadap aku selama nie ....


kali nie aku dapat dapat sudah kawal, so kalau kena tembakan tu pandai2 la mengelak k....
kalau tidak pandai tu, fikirlah macam mana nak mengelak k ...
sabar ku hanya ada 6 tahap saja nie ... nie yang ke-6 sudah ...
aku sudah tidak boleh tahan sudah nie sebab perangai kaw sial ...!!!!
sudah lebih dari 4 jam aku menunggu kaw library tapi muka mu aku tidak jumpa pun ....
kalau tahukan yang aku nie tidak suka menunggu orang di library ....
kalau aku tahu macam nie, bagus aku balik tidor kalau tidak pun, aku balik rumah apply kerja di internet lagi bagus dari pada tunggu kaw yang buat aku macam nie  ....

sumpah ...!!!!
aku benci menunggu macam nie, aku benci menunggu ....!!!!!
aku tidak suka macam nie, aku benci menunggu !!!!
remember my word...!!!!
WTF U ...!!!!




No comments:

Post a Comment